• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка інструктора з фізичного виховання

Основні завдання з фізичного виховання

1. Охорона та зміцнення здоров’я дітей.
2. Формування у дітей потреби дбати про своє здоров’я та вести здоровий спосіб життя.
3. Формування у дітей міцних рухових умінь, навичок та рухових якостей.
4. Виховання бажання виконувати рухові правильно та гарно, діставати від цього задоволення.
5. Формування позитивних моральних та вольових рис характеру.

Оздоровчі завдання

Картинки по запросу "фізичне виховання дітей дошкільного віку" Фізична культура створює сприятливі умови для нормального функціонування всіх систем дитячого організму.
1. Підвищення опірності організму впливу зовнішнього середовища шляхом його загартовування. За допомогою розумно дозованих оздоровчих факторів природи (сонячні, водні, повітряні процедури) слабкі захисні сили дитячого організму суттєво зростають. При цьому підвищується опірність простудним захворюванням (ГРВІ, нежить, кашель тощо) та інфекційним хворобам (ангіна, кір, краснуха, грип та ін.)
2. Зміцнення опорно-рухового апарату та формування правильної постави (тобто утримування раціональної пози під час усіх видів діяльності). Важливо звертати увагу на зміцнення м’язів стопи і гомілки з метою попередження плоскостопості, так як вона може суттєво обмежити рухову активність дитини. Для гармонійного розвитку всіх основних м’язових груп необхідно передбачати вправи на обидві сторони тіла, вправляти ті групи м’язів, які в меншій мірі тренуються в повсякденному житті, вправляти слабкі групи м’язів.
3. Сприяння підвищенню функціональних можливостей вегетативних органів. Активна рухова діяльність дитини сприяє зміцненню серцево-судинної і дихальної систем, поліпшенню обмінних процесів в організмі, оптимізації травлення і теплорегуляції, попередженню застійних явищ і т.д.
4. Виховання фізичних здібностей (координаційних, швидкісних і витривалості). У дошкільному віці процес виховання фізичних здібностей не повинен бути спеціально спрямованим по відношенню до кожного з них. Навпаки, на основі принципу гармонійного розвитку слід так підбирати засоби, міняти діяльність за змістом і характером і регулювати спрямованість рухової активності, щоб забезпечувалося комплексне виховання всіх фізичних здібностей.
Необхідно також з ранніх років створювати у дитини уявлення про правильну поставу. Дієвим засобом попередження порушень постави: сутулості, асиметрії плечей і лопаток, а також сколіозів (захворювань хребта, що викликаються слабкістю м’язів спини і тривалим перебуванням тіла в фізіологічно незручних положеннях) – є фізичні вправи.

Освітні завдання

1. Формування основних життєво важливих рухових умінь і навичок.
У дошкільному віці внаслідок високої пластичності нервової системи досить легко і швидко засвоюють нові форми рухів. Формування рухових умінь здійснюється паралельно з фізичним розвитком:
2. Формування стійкого інтересу до занять фізичною культурою. Дитячий вік є найбільш сприятливим для формування стійкого інтересу до занять фізичними вправами. Але при цьому необхідно дотримуватися ряду умов. Перш за все необхідно забезпечити доступність завдань, успішне виконання яких буде стимулювати дітей на більш високу активність. Постійна оцінка виконаних завдань, увага і заохочення сприятимуть виробленню позитивної мотивації до систематичних занять фізичними вправами. В процесі занять необхідно повідомляти дітям елементарні фізкультурні знання, розвиваючи їхні інтелектуальні здібності. Це дозволить розширити їх пізнавальні можливості та кругозір.

Виховні завдання

1. Виховання морально-вольових якостей (чесності, рішучості, сміливості, наполегливості та ін.)
2.Сприяння розумовому, моральному, естетичному і трудовому вихованню.

/Files/images/zagadki/0-02-05-c003c29281f56c2fa5cd84778cb5298c166cc4840d4e691f41d541fdf24e3086_6487e61d39f84b88.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi